białołeka
Zmiany w programie "Dobry Start"
grafika

Od 1 lipca zmieniają się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia w programie "Dobry Start". Od nadchodzącego roku szkolnego 2021/2022 świadczenie to będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Urzad Dzielnicy nie będzie przyjmować wniosków na okres 2021/2022 i udzielać informacji co do sposobu ich rozpatrzenia.

Wnioski o świadczenie "Dobry start" można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną przez portal informacyjno-usługowy Emp@tia, bankowość elektroniczną, portal PUE ZUS.

Wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Wniosek należy złożyć do 30 listopada br.

Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia przez nie 24. roku życia.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00

Więcej na temat działania urzędu w komunikacie...