białołeka
Załatwianie spraw urzędowych
grafika

Od 1 lipca obsługa klientów realizowana jest w poniedziałki w godzinach 8.00-18.00 zaś od wtorku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Utrzymany jest obowiązek zachowywania dystansu, noszenia maseczek oraz dezynfekcji.

Każdy mieszkaniec może wybrać, czy chce umówić wizytę na konkretną godzinę za pomocą internetowego systemu rezerwacji rezerwacje.um.warszawa.pl, czy odwiedzić urząd bez wcześniejszego umówienia wizyty. 

Płatności można dokonywać w opłatomacie i w kasie urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).

Meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejrestracja pojazdów - wejście A

Możliwość załatwiania spraw z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności, praw jazdy i rejrestracji pojazdów bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyty. Obsługa jest prowadzona z zachowaniem reżimu sanitarnego - obowiązuje dezynfekcja rąk, zakrywanie nosa i ust. 

Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać w Punkcie Podawczym Urzędu (wejście C), elektronicznie przez ePUAP lub drogą pocztową na adres ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa.

Obsługa klienta w Wydziale Obsługi Mieszkańców - wejście C

Sprawy z zakresu: architektury, urbanistyki, gospodarki nieruchomościami i gruntami, świadczeń rodzinnych, odpadów komunalnych, infrastruktury i ochrony środowiska, lokalów, karty dużej rodziny i karty warszwiaka są realizowane bez konieczności zapisywania się.

Działalność gospodarcza - ul. Marywilska 44

W poniedziałki w godzinach 16-18 Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń prowadzi dyżur w sprawach z zakresu działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na alkohole. 

Organizacja spotkań

Wraca możliwość organizowania w urzędzie spotkań, dyżurów, porad prawnych, posiedzeń komisji dialogu społecznego, rady seniorów itp. Podczas spotkań nadal obowiązują nas zasady bezpieczeństwa epidemicznego (zachowanie dystansu, zasłanianie nosa i ust maseczkami, dezynfekowanie rąk).
 
Telefon, mail, Internet

Na portalu warszawa19115.pl i stronach miejskich instytucji mieszkańcy mogą znaleźć karty informacyjne z opisem poszczególnych spraw. Dostępne w sieci druki, formularze i wnioski wystarczy wydrukować i wypełnić, a następnie wysłać do urzędu, bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Jeśli chcemy zapytać o szczegóły naszej sprawy, w pierwszej kolejności zadzwońmy lub wyślijmy maila do urzędu zamiast przychodzić osobiście. Dane teleadresowe do wydziałów i delegatur Urzędu Dzielnicy Białołęka są dostępne na stronie: http://www.bialoleka.waw.pl/strona-379-wydzialy_i_delegatury.html

Ponadto na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego m.st. Warszawy w dzielnicy Białołęka jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja) w ratuszach dzielnic: Bielany (ul. Żeromskiego 29), Targówek (ul. Kondratowicza 20), Praga-Południe (ul. Grochowska 274), Wawer (ul. Włókiennicza 54), Ursus (pl. Czerwca 1976r. nr 1), Ursynów (al. KEN 61) oraz w siedzibach USC zlokalizowanych poza ratuszami: na Pradze-Północ - ul. Kłopotowskiego 1/3, Śródmieściu - Gen. Andersa 5, Mokotowie - Falęcka 10 oraz Sekcja Obrotu Zagranicznego (ul. Chałbińskiego 8) i Wydział Archiwalnych Ksiąg Stanu Cywilnego (ul. Flisa 6). Więcej informacji: https://nowa.um.warszawa.pl/waw/usc

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00

Więcej na temat działania urzędu w komunikacie...